wtorek, 2 października 2012

46.

Helou! :D jaaaaaak leci? ja właśnie wżeram czekoladę, zgłodniałam troszkę. ;d Dzisiaj w szkole 2 kartkówki -,- z tego jak czytam na innych blogach, to wszyscy mają w tym tygodniu tyle nauki.. Jutro natomiast mam kartkówkę i sprawdzian, jeszcze lepiej.. ;c 100 słówek z NIEMIECKIEGO, ogarniacie? ;o Udzielaliśmy dzisiaj w szkole pierwszej pomocy na manekinie, huehuehue +4 dostałam, czyli możliwe, że kiedyś w przyszłości uda mi się uratować komuś życie. ;d Miałam dziś też trening, nie lubię treningów we wtorki. No dobra, to zarzucę jakimś zdjęciem ;d

maaaaaaaalinki <3 starałam się je wyostrzyć i chyba mi wyszło, nie ? ;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*