czwartek, 4 października 2012

48.

Siemka, jak tam ? ;> Widzę, że mamy już więcej czytelniczek, cieszy mnie to. Przynajmniej widzę sens pisania. ;) Dzisiaj kolejny z serii sprawdzianów, sprawdzian z chemii, ale chyba poszło dobrze. ^^ Bawię się w wysyłanie kartek do różnych ludzi, a dziś dostałam kartkę z Finlandii. Pokażę wam zdjęcie przy następnej notce, bo nie chce mi się już wyciągać aparatu, podłączać go, zgrywać zdjęcia etc. Byłam też dzisiaj na różańcu, niby powinno być poważnie, a momentami było śmiesznie. :D Prowadziły go małe dzieci, a niektóre z nich nie umiały modlić się "Zdrowaś Maryjo". Skracały sobie o połowę modlitwę, przekręcały słowa, no po prostu komedia. Nawet takie stare babki zaczęły plotkować, że jak to takie dzieci mogą nie umieć tak prostej modlitwy, ale ja te dzieci rozumiem. :) To był po części dla nich stres, bo trzeba było powiedzieć to do mikrofonu i każdy chciał jak najszybciej skończyć. Okej, kończę moją historyjkę. Adios biczys. ;*

kiedyś sobie zrobiłam zdjęcie kaktusa ;d

10 komentarzy:

  1. wszystkie małe dzieci są słodkie. wyobrażam sobie jak to musiało wyglądać. hah. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo u mnie w kościele ale wiadomo jak one klęczą na ołtarzu i mówią do mikrofonu to stres ich zjada. U mnie też dużo sprawdzianów kartkówek prac domowych MASAKRA!Fajne zdjęcie kaktusa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też rozumiem te dzieci. dokładnie-stres. :D
    a mogłabyś opisać tą "akcję" z tymi kartkami?
    już kiedyś słyszałam coś o tym i bardzo mnie to ciekawi ;)
    pozdrawiam i z góry dziękuję ;)

    http://co-zycie-przyniesie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieci zawsze się stresują przy mówieniu różańca ;)) I tak samo jest u mnie !!! <3
    wpadnij na mojego bloga:
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas w kościele też coś takiego jest, pamiętam, że jak byłam mała to też miałam zawsze wielką tremę jak mówiłam modlitwę :>


    Zapraszam na moje rozdanie:
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ! :D
    zapraszam do mnie + obserwuję i liczę na to samo ;*

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog obserwuje i licze na to samo :>
    nina-ninaa-xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie u mnie w szkole jest okej ;))
    MAsz pięknego kastusda;)))
    Zaprszam
    http://agulaaa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiadomo, że dla takich dzieciaczków to stres :P

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili oraz zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie, dla takich dzieci to stres XD
    świetny blog ;p
    zapraszam do siebie. -- > koktajlowa.blogspot.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*