środa, 3 października 2012

47.

Heejka ;*
W szkole ciężko , bardzo ciężko .Ciągle kartkówki , pytanie , sprawdzian , praca domowa i tak w kółko .To nic , że wgl się nie uczę kiedy powinnam się wziąć w garść . Ważniejszy jest facebook , dwór lub po prostu lenistwo :> . Zaczynam powolutku projekt  i bierzmowanie .
Wgl to dzisiaj strasznie źle się czuje i chyba pójdę spać zaraz ;/ .
W uczuciach cóż nic nowego , z rodzicami spoko , z przyjaciółkami też po staremu , a w miłości jak w miłości nic się nie dzieje . No cóż , ale dla jednej osoby to nie był zły miesiąc jeżeli chodzi o romanse ;D
Publicznie gratuluję Ci Natalka jak na razie udanego przyszłego związku , mam nadzieje że potrwa to długo <3 .
Mykam kochane , piszcie co u was i cieszcie sie życiem ;*

8 komentarzy:

  1. sama nie wiem jak to robię :P w gimnazjum lewo 4 miałam z fizyki, a teraz 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. my tak samo mamy zawalone sprawdzianami itp ;/
    dzieki za komentarz na moim blogu :))
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog;))
    +obserwuje i liczę na rewanżyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro dopiero idę do szkoły, będe musiała troche spisywać.. ale to nie jest obowiązkowe w mojej szkole, zalerzy od nauczyciela.
    Ciekawy blog, obserwuję.
    ----
    http://neutraldesire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie piszesz. Ja jestem chora :( Zapraszam do mnie: enough-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem chora, dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo mama mi w domu kazała zostać. Gardło mn boli i cały nos mam zatkany, koszmar !
    A u mn w szkole jest tak samo, nie mają po prostu litości :d
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też ciągle sprawdziany i kartkówki. załamka. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dopiero niacały tydzień temu skończyłam wakacje, a już marzę o następnych :P

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili oraz zachęcam do brania udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*