niedziela, 30 września 2012

45.

Witam , witam , witam !!!!
Co tam u was słychać , teraz blog wygląda o wiele lepiej niż jak ja go zrobiłam ! <3
Kika jest strasznie wyrozumiałam dziewczyną , i bardzo jej za to dziękuję .
Dawno nie pisałam ,ale ja po prostu nie mam czasu , jutro w szkole mam taki zapierdol , a nic nie wiem , nic nie umiem itp. itd. Ale cóż bywa co nie ?! ;D
Dzisiaj raz mam dobry humor a raz zły , teraz jest akurat dobry ale zaraz nie musi być tak kolorowo .
Chyba się przeziębiłam :( ale to może lepiej , uda mi się może trochę poleżeć w łóżku chociaż 3 dni <prosi> !
Piszcie co tam u was ! ;*

3 komentarze:

  1. o super nazwa bloga :D
    oo to powrotu do zdrowia, a póki co to odpoczywaj ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chętnie bym sobie zrobiła kilka dni wolnych od szkoły...:)

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nazwa bloga iu wgl. świtny blog ;p bede obserwowwać licze na rewanż :http://our-sweet-little-world.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*