czwartek, 9 sierpnia 2012

2.

Jooł robaczki. ;* Co tam u was ? ;> Ja od rana mam sajgon. Wstałam o 9 (wiem, jestem nienormalna, bo zazwyczaj w wakacje śpię do 11 albo i dłużej no, ale cóż) i miałam 40 min na wyszykowanie się, bo odwiedził mnie kolega. Dostałam od niego 2 kartki z Hiszpanii! ^^ I tak sobie siedzieliśmy, w międzyczasie zrobiłam częściowo obiad. A teraz właśnie zjadłam obiad i zaraz jadę na zakupy. Macie już zakupione rzeczy do szkoły ? Mnie właśnie mama powiedziała, że będziemy je dziś kupować ;cc już chcą odebrać mi moje upragnione wakacje. Odwiedzać, komentować, zaobserwować i jak jesteście chętni to przyjmę do współtworzenia bloga. ;) Sajonara biczys. <3
                                       
                                         
                                                 Kołobrzeg, widok z latarni morskiej.

6 komentarzy:

  1. Cudne zdjątko;)
    Blog bardzo fajny, obserwuję.
    Zapraszam: http://annie---annie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ;d piękny widok <3
    ja mam kupione kilka zeszytów ; p ale postanowiłam ze w jednym będzie kilka przedmiotów ;D i w sumie w LO już mi nie potrzebne jakiś duperelki ;D więc nici z zakupów tego typu ;D
    zapraszam do mnie ;*
    www.it-other-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu u cb :) zdj mega!!:D zapraszam do mnie http://brunetkoblondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ladny widok ;)

    zaobserwowalam i licze na to samo

    sunsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*