środa, 8 sierpnia 2012

1.

Sieeeemka ;d postanowiłam założyć sobie bloga, na którym będę umieszczać zdjęcia zrobione tylko i wyłącznie przez siebie. Jestem typowym amatorem, nie żadnym fotografem i moje zdjęcia nie będą żadną rewelacją. ;) Blog powstał tylko w celach "rekreacyjnych", czyli jak pozbyć się nudy. ;d Możliwe, że znajdę jakąś osobę, która pomoże mi prowadzić tego bloga, bo mogę nie wyrabiać z innymi obowiązkami, no wiecie jak to jest milion spraw na głowie ;) Okej, nie będę już więcej przynudzać, sajonara biczys. ;*

                                                                         Zakopane

1 komentarz:

  1. Jejj jak dawno tam nie byłam .
    Spoko wstęp ;3
    Zapraszam do mnie http://olsonki-naszamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*