piątek, 10 sierpnia 2012

5.

Dzisiaj nic szczególnego się nie działo .
Wstałam koło 10 ( mama mnie obudziła </3) , posprzątałam pokój , pomogłam przy obiedzie , potem wyszłam na dwór z przyjaciółkami i w sumie tyle . Byłybyśmy dłużej no , ale "wygonił "nas deszcz .
Przyszłam do domu , poczekałam aż z lekka minie , wyszłam z psem i poszłam na rynek po bób (<3) .
Wróciłam położyłam się na łóżku (  aktualnie na nim siedzę ) piję wodę jabłkową i jem pyszne , zimne , słodkie borówki . Buszuję na fejsie z zapytaj , ale niestety doskwiera mi lekka zamuła .



4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog <3. ;*** Obserwuje cię xd. i będę obserwować mam nadzieje że ty też będziesz mnie obserwować i dodasz komentarze ^^ <3. Powodzenia w prowadzeniu bloga <3.; ***** Pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*