piątek, 10 sierpnia 2012

4.

Hejka. ;* mam dla was BARDZO ważną wiadomość, a nawet 2! ^^ Pierwsza jest taka, że nasza redaktorka (smoky) obchodzi dzisiaj urodziny. Dlatego życzmy jej wszystkiego co najlepsze i żeby dobrze jej było tutaj z nami. Życzymy Ci wytrwałości na tym blogu Oleńko, spełnienia najskrytszych marzeń, dużo seksu, mało dzieci, no i ogólnie to wszystkiego najzajebistszego! <333 //

Drugie moje parafialne ogłoszenie dotyczy właśnie redaktorek. ;) Znalazłam 3 super dziewczyny, 2 już są "zatrudnione", a jedna zacznie z nami dopiero jak wróci z wakacji, ale czekajcie cierpliwie.

Okej, a teraz wam jeszcze napiszę coś o sobie. Idę dziś na urodziny i kompletnie nie mam pojęcia co ubrać, bo pogoda dzisiaj jest jakaś dziwna ;c raz wychodzi słońce, a za chwilę nadchodzą takie wieeeeeelkie, ciemne chmury ;o no i w dodatku jest tylko 17 stopni, a dla mnie to cholernie zimno, bo jestem przyzwyczajona do upałów po 30 stopni, ale nic nie da się z tym zrobić. Pomóżcie mi w wyborze ubrań na urodziny, please! <3 Sajonara biczys. ;*

                                           Tutaj też widok z latarni morskiej, Kołobrzeg.

1 komentarz:

  1. kochana, juz teraz jestem 'smoky' :D :D ale i tak dziękuuję<3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ;)
Wchodzę na każdego bloga, zostaw tylko link w komentarzu.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. ;*